GIRL WHO CRIED WOLF


Entries About Linkies Stuff BIASES FACEBOOK TWITTER FOLLOW DASHBOARD
The owner

Welcome to ELEMENT. Thank You for stepping by. Kim Farah . 14 Years Old. Imma KPOPERS . EXOSTAN , INSPIRIT , BABY , ARMY . [WARNING!!] KPOP HATERS ARE NOT ALLOWED. ~~~ Leave your footrints please. Thanks btw :)
Tagbord

Exchange Link open
No "Follow You, Follow back"
Harsh Words Are not Allowed

Old Entries



Credits


Basecode/Template : AtinTory .
Editor : Leya Yeolly
Images : WeHeartIt
music : irondj
Header : BaekYeol
Saranghae my yeoja chingu . PART 5 .

Di luar bilik D.O ( di sebalik D.O ) org yg dgr tu .... BAEKHYUN . 

Baekhyun : *tarik nafas* *tahan air mata* * masuk dlm bilik*
Xiumin : Ehh .. knp dgn dia ni ? - dlm hati -
Suho : *kira duit* Oi , apa yg kau tgok tu ?
Xiumin : Tu hah *tunjuk bilik Baekhyun* pelik jerr .. 
Suho : *sambung kira duit* *tak layan Xiumin*

---- SKIP ----

- Keesokan harinya ( kat sekolah ) -

Chorong ( korg ) : *dgr lagu guna enpon* *jalan sebelah baekhyun*
D.O : *nmpk korg dgn baekhyun* Ni aku nak meletup ni - dlm hati -
Chorong ( korg ) : Ehh , awalnye dia sampai . - dlm hati *duduk sebelah D.O*

Tetiba je D.O ambik enpon korg . 

Chorong ( korg ) : Yah ! Bagi balik ! *hulur tgn*
Tak tak tak ( aku taktau nak kasi bunyi ape ) 
D.O : *bagi balik* Nahh ! 
Chorong ( korg ) : *cek enpon* ishh ! apa yg dia tekan2 tadi !? - dlm hati -
D.O ; Takyah nak cek2 sgt lahh .. kat rumah nnti baru kau pegi cek . 
Chorong ( korg ) : Ishh . Suke hati aku lah .. kau sebok pehal ? - dlm hati - *simpan enpon dlm poket* *raba2 dlm laci* Erk ? Surat ape ni ? 
D.O ; *nampak surat yg korg pegang* *curi2 tgok*
Chorong ( korg ) : Ish .. sape pula bagi surat ni ? *baca isi kandungan dlm surat* Nak jumpe aku ? Lepas balik skolah ? Kat taman ? Aik ? Aku ade secret admire ke ? - dlm hati - 
D.O : Surat ape tu ? 
Chorong ( korg ) : Kau sebok pehal ? 
D.O : *jelingan maut*
Chorong ( korg ) : Yah ! Style aku tu ! Kau mane boleh ikut ! 
D.O : Suke hati aku lahh .. aku kan ada mata *wink*
Chorong ( korg ) : *muncung mulut* Ishh .. 

Time korg sebok bergadohh ~ Ade lah pula perempuan ni nampak ~ 

Naeun : Oppa ! *pegi tmpt meja D.O*
D.O : *tgok Naeun* - mood dah bertukar dahhh - 
Chorong ( korg ) : Sape budk ni ? Masuk2 je kelas org . - dlm hati - 
Naeun : Oppa ! Bogoshiposseo ( i miss you ) ! *pegang tgn D.O*
Chorong ( korg ) : *tiba-tiba rasa lain mcm je , jeles kot* *jeles* Ishh .. knp aku jeles ni ? - dlm hati - 
D.O : *tepis* Sape suruh kau pegang tgn aku !? *marah*
Naeun : Oppa tak miss Naeun ke ? 
D.O : Kau gile ke hah !? Buat ape aku nak miss kau ! *keluar dari kelas*
Naeun : *tgok korg* mesti kau kan yg buat dia jadi mcm ni !? *marah*
Chorong ( korg ) : Ape kaitan ngan aku ? - dlm hati - Yah ! Kitorg ni musuh la ! ><
Naeun : Kau tu , baru 2 hari pindah sini .. dah nak menggatal . Kalau kau kacau D.O lagi awas kau ! *hentak meja korg*
Chorong ( korg ) : Ishh .. aku pula yg kena .. perempuan gilaaa .. *julur lidah*

---- SKIP ----

- Time rehat - 

Korg pegi rehat dgn Sulli , Amber , Victoria , Krystal . Korg lima dpt tmpt duduk kat kantin . Nasib korg awal dtg . Dgn sekelip mata je , dah sesak kantin tu dgn pelajar . Lepastu , dtglah kumpulan EXO ni . 

Chen : Annyeong korg ! Nak duduk sini , boleh tak ?
Krystal : Boleh .. duduk je .. 
EXO ambik tmpt duduk . D.O cepat2 ambik tmpt duduk sebelah korg . 
Chorong ( korg ) : -.- 

Kat kantin tu korg bknnye rehat , korg bercerita dgn EXO . Siap gelak2 lagi . 

D.O : *dari tadi mendagu tgok korg*
Chorong ( korg ) : - korg perasan yg D.O ni tgok korg . *tgok D.O perlahan-lahan pastu tgok dpan balik* 
EXO : *bagi isyarat supaya tinggalkan korg dgn D.O* 
Amber , Krsytal , Sulli , Victoria : ____(y/n) , kitorg nak pegi tandas . Bye ! *lari dgn EXO*
Chorong ( korg ) : Yah ! Takkan lah pegi tandas ramai2 ! Ishh .. 

Tinggallah korg dgn D.O .. 

D.O : *masih lagi mendagu tgok korg* 
Chorong ( korg ) : Dup dap dup dap ( bunyi jantung ) Ape tgok2 ? 
D.O : Saje .. 
Chorong ( korg ) : *mencebik*
D.O : *cubit pipi korg* Comel juga kau ni kan .. 
Chorong ( korg ) : *terkejut* *blushing* Aku naik kelas duluu .. *jalan meninggalkan D.O*
D.O : Yah ! Tunggu lah ! *kejar korg* *pegang tgn korg* 
Chorong ( korg ) : Yah ! Apa ni ? *cuba nak lepaskan tgn dari D.O tapi tak boleh* *blushing*
D.O : Tunggulah .. kau ni ponn .. 
Chorong ( korg ) : *ikut je D.O* *blank taktau nak buat apa*

Time korg berpegangan tgn juga lah ade mata yg menyebokk ~ 

To be continued ~ :D